streda 20. júla 2011

Najefektívnejšie chudnutie

21.storočie je veľmi kontroverzné. Určite to tvrdím, pretože žijeme v čase, keď je zdravý životný štýl dávaný do popredia viac ako kedykoľvek inokedy. Veda a medicína jasne odhalila, čo spôsobuje obezitu a množstvo chorôb. No ľudia ako keby boli hluchí a slepí. Nechcú vidieť skutočnosť a pritom je to také jednoduché. Nebyť lenivý. Prečo? Pretože tvrdím, že len leniví ľudia sa nechcú vzdelávať a robiť niečo pre svoje zdravie.

Viem o čom hovorím, sama som k nim patrila. No keď prišiel vek, ktorý prekročil hranicu 40 a ja som sa začala cítiť ozaj zle vo svojom vlastnom tele, začala som hľadať. A poviem úprimne, bolo toho dosť. Samozrejme som prešla všetkými dostupnými diétami s následným jojom, nuž ale kým som ozaj nepochopila, že cesta tadiaľ nevedie, prešli ďalšie tri roky. Zastavujem sa na váhe 90 kg a vravím si dosť!

Stretnutie s Emmou mi zmenilo pohľad na život a môžem povedať, že aj život celý. Zrazu som začala chápať, že sa v mojom tele ozaj musím cítiť zle pre viac príčin.  Potraviny, ktoré jem sú mŕtve, doplnky výživy, ktoré sa snažím dodávať môjmu telu sú syntetické a narušujú prirodzenú rovnováhu môjho organizmu. A samozrejme ešte veľa iných faktorov.

Určite to poznáte. Pocit menejcennosti, hanba, nemožnosť kúpiť si čo sa vám páči, pretože ste jednoducho tuční. Samozrejme, každý obézny organizmus má aj svoje zdravotné problémy, no a teraz letí vyhovoriť sa na štítnu žľazu / aspoň my ženy/, aj keď tá chuderka má sama so sebou dosť práce v našom tučnom tele. A spoločný menovateľ všetkých nás tučných je....spomalený metabolizmus.

Lenže cvičiť sa odhodlajú len tí najstatočnejší a možno 2% z nich aj uspeje. Potom vydajú knihu o tom ako sa im to podarilo. Isteže, netvrdím, že aj to nie je jedna z možností, ale predstavte si, že nájdete spôsob, ktorý vás nenúti robiť nič vám nepríjemné a vy napriek tomu získavate energiu, vitalitu a pomaly a iste ....... predstavte si, že chudnete. Áno je to tak. Chudnúť sa dá úplne inak ako nás presviedčajú iní. Je len na nás, či sme prístupní novým revolučným objavom v tejto oblasti.

Nabudúce sa teda pozrieme, čo za zázrak to je.Viete si predstaviť cítiť sa komfortne vo vlastnom tele?                
                                                          Katarína              

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára