štvrtok 3. novembra 2011

Keď sa darí


Tak konečne som tu opäť a po dlhšej odmlke už môžem zodpovedne napísať ďalší môj príspevok. 

Deň 29.august bol štartovacím dňom mojej zmeny životosprávy. Skončila som na 90 kg a cítila som sa hrozne...Nehovorím, že dovtedy som sa tiež nepokúšala schudnúť, veď chudla som úctyhodných 18 rokov.  Ibaže vždy mi to niečo prekazilo, alebo lepšie povedané nevydržala som a vrátila som sa späť k môjmu zlému stravovaniu. 

Dnes sú tomu dva mesiace a tri dni a ja môžem spokojne povedať, je to príjemné. Váha 85 kg. To čo som stále považovala za nočnú moru je teraz zmena, ktorú je ozaj cítiť a pomaly aj vidieť.
Chcem zostať pri tejto životospráve už natrvalo, pretože zmeny, ktoré pociťujem sú nepopierateľné. Teraz vidím, že keď telo má dostatok výživy, je ochotné robiť zmeny. No a ten pocit... 

Nie som unavená, doslova sa mi stáva, že keď si idem cez obedňajšiu siestu ľahnúť, neviem zaspať. Pred tým sa mi to nestalo, vždy som zaspala, pretože som cítila úžasnú únavu. Nočný spánok je zasa kvalitný a nemám už potrebu vrátiť sa naspäť, aby som si ešte pospala. Moje búšenie srdca mi zmizlo a nemám už žiadne výtoky, ktoré ma trápili. A to som ešte nezačala cvičiť, iba denne sa snažím prejsť aspoň hodinu rýchlim krokom.

Napriek týmto minimalistickým zmenám vidím maximálny efekt a to som zaradila do mojej stravy len  zelený jačmeň, chlorellu a kokosový olej. Vyradila som zemiaky aj keď ich milujem, chlieb, múku a ryžu. Zaradila viac zeleniny, ovocia a kvalitných bielkovín. A čuduj sa svete, je neskutočné sledovať, koľko málo stravy dnes potrebujem k tomu aby som sa takto cítila. Proste úžasné!

Teším sa, že dve dámy sa rozhodli zmeniť to tiež a to len kvôli tomu, že vidia na mne zmeny. Strašne ma to teší. Jedna s nich už dokonca schudla dva kilá za päť dní – fantastické!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára